Skocz do zawartości





halucyn

Użytkownik
  • Dodana Zawartość

    4 postów
  • Wpisy ChatBox

    0 wpisów
  • średnia postów

    0.06 /dzień
  • Dotacje na Sieć

    0,00 zł 
  • Data Rejestracji

  • Ostatnia wizyta

  • Wygranych dni

    1 dni

Ostatnia wygrana halucyn w dniu 17 Luty

Użytkownicy przyznają halucyn punkty reputacji!

Reputacja

3 Nowy

O halucyn

  • Tytuł
    Knife

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Siemanko, to znów ja, tym razem z błędem, a nie propozycją. Otóż, klasa lekki snajper posiada w opisie 1/4 ze scouta. Jednak, błąd polega na tym, że klasa posiada 1/4 z usp, a nie ze scouta. Jest to zamierzone? Bo według mnie, to trochę przesada, żeby klasa tego typu biegała sobie i zabijała każdego z usp bez najmniejszego problemu.
  2. Siemanko, to znowu ja, Halucyn. Znów przychodzę do Was z propozycją. Tym razem będzie to propozycja balansu klas, oraz dodania nowych statystyk. Na serwerze mamy aktualnie maksymalny poziom (7001) Co oznacza, że mamy 14000 punktów do rozdania. Czy cztery statystyki na tyle punktów to nie za mało? Według mnie owszem. Dlatego przynoszę propozycje dodania kolejnych statystyk, których rozwój będzie możliwy, oraz użyteczny, oraz zmniejszenie limitu punktów dodanych w jedną ze statystyk. Otóż, mając 14000 punktów, można zrobić 6 dobrych statystyk, gdzie każda będzie odgrywać własną rolę. Dlatego proponuję dodanie statystyk takich jak: Regeneracja, oraz obrażenia. Na jakiej zasadzie by działały? Zacznijmy od regeneracji. Można na nią przeznaczyć 1000 punktów. Regeneruje ona określoną ilość zdrowia na sekundę. Dla przykładu, 5 regeneracji mogłoby odnawiać punkt zdrowia na sekundę. Przy maksymalnym progu to 200 zdrowia na sekundę, jedynie poza walką. Gdy dostajemy od przeciwnika, umiejętność przestaje działać na 5 sekund. Obrażenia: Jak nazwa mówi, zwiększa zadawane obrażenia. Wydaje mi się, że 2000 punktów to jak najbardziej dobry pomysł. Każda klasa wtedy mogłaby zadawać obrażenia, które byłyby jakkolwiek porządne, np. 1 obrażeń za 5 punktów dodanych w statystykę. Dlaczego te statystyki mogłyby być użyteczne? Zwiększyłyby użyteczność pozostałych kłas, bo na ten moment jedynie kilka z nich jest granych, bo reszta nie do końca ma sens. Z pozdrowieniami, Halucyn.
  3. Siemanko, tutaj Halucyn. Otóż, przychodzę z propozycją dodania sklepu za monety. Wydaje mi się, że taki pomysł byłby jak najbardziej na miejscu. Za zabójstwo jedna moneta, z vipem dwie. Można też ustalić sprzedaż perków, np. za wyrzucenie perku dostajemy 1-5 monet. Sklep mógłby wyglądać w ten sposób; 1- leczenia: 50pkt zdrowia - 5 monet 150 pkt zdrowia - 10 monet 325 pkt zdrowia - 20 monet Całe zdrowie - 40 monet 2- doświadczenie Losowa paczka expa. Za 10/15 monet losowa ilość expa. Liczę jedynie, że przy wprowadzeniu te ilości nie będą jakieś zbyt małe. 3- perk Za 10 monet kupujemy totalnie losowy perk. 4- bonusy stałe Byłyby to bonusy takie jak: Zwiększenie punktów doświadczenia Zwiększenie dropu monet Zmniejszenie otrzymywanych obrażeń Zwiększenie zadawanych obrażeń Każda z tych umiejętności mogłaby kosztować 250 monet, oraz mieć 20 poziomów. Na przykład drop monet na maksymalnym poziomie dawałby 5 monet za zabójstwo. Obrażenia - +2 za każdy poziom Redukcja obrażeń - 1% za każdy poziom Otrzymywanie doświadczenia - 5% za każdy poziom
  4. Siemanko, otóż, mam dwie, uzasadnione (według mnie) propozycje. Otóż, dziś grałem dwoma klasami i widzę pewną zależność: Rakiety są najbardziej niezbalansowaną rzeczą, jaka jest na całym tym serwerze. Przelicznik int:dmg - 1:1 Przy ilości inteligencji +/- 850 każda rakieta to gwarantowane zabójstwo. Mimo, że sam gram klasą z rakietami, proponuje, aby zmniejszyć przelicznik obrażeń, np. do stosunku obrażeń z inteligencją 0,75:1. Wydaje mi się, że balans zostałby zachowany, a klasy używające rakiet przestałyby być dużo silniejsze od reszty. Famas-TER - Była mowa o rakietach, z przelicznikiem 1:1, to teraz czas na famas-tera, który ma ogromnie niski przelicznik. Jest to bodajże 0,02, jeśli się nie mylę. Dla spróbowania, wybrałem tę klasę, ażeby zobaczyć, czy jest naprawdę tak fajna, na jaką się wydaje. Powiem szczerze, zawiodłem się, gdy zobaczyłem, że na 1000 inteligencji zadaje mniej obrażeń w głowę, niż osoba bez żadnego przedmiotu z m4. Proponuje zwiększenie przelicznika do 0,1, ażeby 10 inteligencji dawało 1 obrażeń, co byłoby według mnie jak najbardziej fair.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony.
Zapraszamy również do zapoznania się z Polityka prywatności, Warunki użytkowania oraz Regulamin Forum.