Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Zaloguj się

Zaloguj się



  • Nie polecane na współdzielonych komputerach


  • Nie pamiętasz hasła?

Lub zaloguj się za pomocą jednego ze swoich kont

Zarejestruj się

Rekrutacja na Admina Serwera GO 1.6

 

Grasz na naszych serwerach od pewnego czasu i masz dosyć cheaterów? Chcesz zostać Adminem Serwera GO lub 1.6?

 

Zerknij do odpowiedniego działu, już dziś złóż podanie na Admina i przyczyń się do czynnego rozwoju serwera!

 

Od dnia 25 kwietnia 2019 r. składki na Admina GO oraz 1.6 zostały zniesione, wymagany Steam.

Rekrutacja na New Server Admin

 

Jesteś stałym użytkownikiem naszego serwera TeamSpeak i chciałbyś spróbować sił jako New Server Admin?

Zerknij do działu MaxSkills.pl [TeamSpeak], złóż podanie już dziś i przyczyń się do rozwoju serwera!

Jako New Server Admin jesteś na okresie próbnym do 2 tygodni i nie płacisz żadnej składki.

Wesprzyj Sieć i zostań Donatorem!

 

Chcesz się przysłużyć Sieci i dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju naszych serwerów? Oto kilka ciekawych sposobów:

Po prawej stronie forum (w tzw. sidebarze) znajduje się widget, gdzie jest możliwość przekazania dotacji.

W dziale Główne Forum Sieci możesz zagłosować na serwery Counter-Strike GO oraz 1.6.

TSturniej 1 z 10, wersja MaxSkills.pl

 

Wszystkich użytkowników forum jak również serwera głosowego zachęcamy do wzięcia udziału w TSturnieju!

Zgłaszanie się do TSturnieju rozpoczyna się w dniu 13.06.2019 r.. od godziny 07:00., a kończy się w dniu 21.06.2019 r.. o godzinie 23:59.

Rozpoczęcie TSturnieju jest w dniu 23.06.2019 r. (niedziela) o godzinie 19.30, a uczestnicy proszeni są być najpóźniej 15 min przed rozpoczęciem.

FMGM1PCE7L

Użytkownik
Ulubione utwory

Reputacja

0 Nowy

O FMGM1PCE7L

  • Tytuł
    Knife

Ostatnie wizyty

665 wyświetleń profilu
  1. 10/10 Był czas, kiedy słuchałem takich piosenek częściej.
  2. Wtyczka umożliwia zmianę wyglądu broni leżących na ziemi, trzymanych przez nas i trzymanych przez innych. Bronie otrzymują wybrany wygląd dopiero wtedy, kiedy pojawiają się na mapie - dzięki temu w tej samej rundzie możemy kupić bronie o różnym wyglądzie. Wybór zapisuje się na SteamID lub nazwę do pliku nVault. Aby otworzyć menu, wpiszcie: /skins /skiny Wtyczka różni się od pozostalych i zamierzam ją rozbudować. Załącznik: Wtyczka i modele.
  3. Przedstawiam wam wtyczkę, dzięki której nie podniesiecie już broni z małą ilością amunicji. Wyrzucona broń pobłyskuje w kolorze zależnym od stanu jej amunicji. #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const colors[][] = {{0, 255, 0},{1, 254, 0},{2, 253, 0},{3, 252, 0},{4, 251, 0},{5, 250, 0},{6, 249, 0},{7, 248, 0},{8, 247, 0},{9, 246, 0},{10, 245, 0},{11, 244, 0},{12, 243, 0},{13, 242, 0},{14, 241, 0},{15, 240, 0},{16, 239, 0},{17, 238, 0},{18, 237, 0},{19, 236, 0},{20, 235, 0},{21, 234, 0},{22, 233, 0},{23, 232, 0},{24, 231, 0},{25, 230, 0},{26, 229, 0},{27, 228, 0},{28, 227, 0},{29, 226, 0},{30, 225, 0},{31, 224, 0},{32, 223, 0},{33, 222, 0},{34, 221, 0},{35, 220, 0},{36, 219, 0},{37, 218, 0},{38, 217, 0},{39, 216, 0},{40, 215, 0},{41, 214, 0},{42, 213, 0},{43, 212, 0},{44, 211, 0},{45, 210, 0},{46, 209, 0},{47, 208, 0},{48, 207, 0},{49, 206, 0},{50, 205, 0},{51, 204, 0},{52, 203, 0},{53, 202, 0},{54, 201, 0},{55, 200, 0},{56, 199, 0},{57, 198, 0},{58, 197, 0},{59, 196, 0},{60, 195, 0},{61, 194, 0},{62, 193, 0},{63, 192, 0},{64, 191, 0},{65, 190, 0},{66, 189, 0},{67, 188, 0},{68, 187, 0},{69, 186, 0},{70, 185, 0},{71, 184, 0},{72, 183, 0},{73, 182, 0},{74, 181, 0},{75, 180, 0},{76, 179, 0},{77, 178, 0},{78, 177, 0},{79, 176, 0},{80, 175, 0},{81, 174, 0},{82, 173, 0},{83, 172, 0},{84, 171, 0},{85, 170, 0},{86, 169, 0},{87, 168, 0},{88, 167, 0},{89, 166, 0},{90, 165, 0},{91, 164, 0},{92, 163, 0},{93, 162, 0},{94, 161, 0},{95, 160, 0},{96, 159, 0},{97, 158, 0},{98, 157, 0},{99, 156, 0},{100, 155, 0},{101, 154, 0},{102, 153, 0},{103, 152, 0},{104, 151, 0},{105, 150, 0},{106, 149, 0},{107, 148, 0},{108, 147, 0},{109, 146, 0},{110, 145, 0},{111, 144, 0},{112, 143, 0},{113, 142, 0},{114, 141, 0},{115, 140, 0},{116, 139, 0},{117, 138, 0},{118, 137, 0},{119, 136, 0},{120, 135, 0},{121, 134, 0},{122, 133, 0},{123, 132, 0},{124, 131, 0},{125, 130, 0},{126, 129, 0},{127, 128, 0},{128, 127, 0},{129, 126, 0},{130, 125, 0},{131, 124, 0},{132, 123, 0},{133, 122, 0},{134, 121, 0},{135, 120, 0},{136, 119, 0},{137, 118, 0},{138, 117, 0},{139, 116, 0},{140, 115, 0},{141, 114, 0},{142, 113, 0},{143, 112, 0},{144, 111, 0},{145, 110, 0},{146, 109, 0},{147, 108, 0},{148, 107, 0},{149, 106, 0},{150, 105, 0},{151, 104, 0},{152, 103, 0},{153, 102, 0},{154, 101, 0},{155, 100, 0},{156, 99, 0},{157, 98, 0},{158, 97, 0},{159, 96, 0},{160, 95, 0},{161, 94, 0},{162, 93, 0},{163, 92, 0},{164, 91, 0},{165, 90, 0},{166, 89, 0},{167, 88, 0},{168, 87, 0},{169, 86, 0},{170, 85, 0},{171, 84, 0},{172, 83, 0},{173, 82, 0},{174, 81, 0},{175, 80, 0},{176, 79, 0},{177, 78, 0},{178, 77, 0},{179, 76, 0},{180, 75, 0},{181, 74, 0},{182, 73, 0},{183, 72, 0},{184, 71, 0},{185, 70, 0},{186, 69, 0},{187, 68, 0},{188, 67, 0},{189, 66, 0},{190, 65, 0},{191, 64, 0},{192, 63, 0},{193, 62, 0},{194, 61, 0},{195, 60, 0},{196, 59, 0},{197, 58, 0},{198, 57, 0},{199, 56, 0},{200, 55, 0},{201, 54, 0},{202, 53, 0},{203, 52, 0},{204, 51, 0},{205, 50, 0},{206, 49, 0},{207, 48, 0},{208, 47, 0},{209, 46, 0},{210, 45, 0},{211, 44, 0},{212, 43, 0},{213, 42, 0},{214, 41, 0},{215, 40, 0},{216, 39, 0},{217, 38, 0},{218, 37, 0},{219, 36, 0},{220, 35, 0},{221, 34, 0},{222, 33, 0},{223, 32, 0},{224, 31, 0},{225, 30, 0},{226, 29, 0},{227, 28, 0},{228, 27, 0},{229, 26, 0},{230, 25, 0},{231, 24, 0},{232, 23, 0},{233, 22, 0},{234, 21, 0},{235, 20, 0},{236, 19, 0},{237, 18, 0},{238, 17, 0},{239, 16, 0},{240, 15, 0},{241, 14, 0},{242, 13, 0},{243, 12, 0},{244, 11, 0},{245, 10, 0},{246, 9, 0},{247, 8, 0},{248, 7, 0},{249, 6, 0},{250, 5, 0},{251, 4, 0},{252, 3, 0},{253, 2, 0},{254, 1, 0},{255, 0, 0}}; public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "weaponbox_touch", false); } public weaponbox_touch(weaponbox, id) { new entityID = cs_get_weaponbox_type(weaponbox); if(!is_valid_ent(entityID)) return HAM_IGNORED; new max_ammo, weaponType = cs_get_weapon_id(entityID); switch(weaponType) { case CSW_M249: max_ammo = 100; case CSW_P90: max_ammo = 50; case CSW_GALI: max_ammo = 35; case CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_ELITE, CSW_SG550, CSW_MP5NAVY, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_SG552, CSW_AK47: max_ammo = 30; case CSW_UMP45, CSW_FAMAS: max_ammo = 25; case CSW_FIVESEVEN, CSW_GLOCK18: max_ammo = 20; case CSW_P228: max_ammo = 13; case CSW_USP: max_ammo = 12; case CSW_SCOUT, CSW_AWP: max_ammo = 10; case CSW_M3: max_ammo = 8; case CSW_DEAGLE, CSW_XM1014: max_ammo = 7; default: max_ammo = 1; } if(weaponType == CSW_C4 || weaponType == CSW_VEST || weaponType == CSW_VESTHELM) set_rendering(weaponbox, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 12); else { new a = clamp(floatround(255.0/max_ammo*cs_get_weapon_ammo(entityID)), 0, 255); set_rendering(weaponbox, kRenderFxGlowShell, colors[a][1], colors[a][0], colors[a][2], kRenderNormal, 12); } return HAM_IGNORED; } const XO_CWEAPONBOX = 4; stock const m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[6] = {34, 35, ...}; cs_get_weaponbox_type(iWeaponBox) { new iWeapon for(new i = 1; i <= 5; i++) { iWeapon = get_pdata_cbase(iWeaponBox, m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[i], XO_CWEAPONBOX) if(iWeapon > 0) return iWeapon; } return 0; } W tej chwili wtyczka nie ma nazwy. Jeśli macie jakieś propozycje lub uwagi, to pozostawcie komentarz pod tym wpisem.
  4. Przedstawiam wam wtyczkę, dzięki której nie będziecie musieli wychylać się całym ciałem, żeby podnieść broń. Od teraz wystaczy do niej podejść, nacelować na nią i wcisnąć przycisk użycia (klawisz E). Jeśli graliście w CSGO, to powinniście ją docenić. #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; static oldbuttons; oldbuttons = get_user_oldbutton(id); if(oldbuttons & IN_USE) return PLUGIN_CONTINUE; static buttons; buttons = get_user_button(id); if((buttons & IN_USE)) { new aimOrigin[3]; get_user_origin(id, aimOrigin, 3); new weaponbox = -1; while((weaponbox = find_ent_by_class(weaponbox, "weaponbox"))) { new Float:min_weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_absmin, min_weaponboxOrigin); new Float:max_weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_absmax, max_weaponboxOrigin); new Float:playerOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, playerOrigin); new Float:weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_origin, weaponboxOrigin); new Float:distance = get_distance_f(playerOrigin, weaponboxOrigin); if(distance < 150.0) { if(aimOrigin[0] < max_weaponboxOrigin[0] && aimOrigin[0] > min_weaponboxOrigin[0] && aimOrigin[1] < max_weaponboxOrigin[1] && aimOrigin[1] > min_weaponboxOrigin[1]) { switch(cs_get_weapon_by(weaponbox, EV_ENT_owner)) { case 3, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 30: { new primary = cs_get_weapon_by(get_pdata_cbase(id, 368), EV_ENT_pContainingEntity); if(primary) drop(id, primary); pick_up(id, weaponbox); return PLUGIN_CONTINUE; } case 1, 10, 11, 16, 17, 26: { new secondary = cs_get_weapon_by(get_pdata_cbase(id, 369), EV_ENT_pContainingEntity); if(secondary) drop(id, secondary); pick_up(id, weaponbox); return PLUGIN_CONTINUE; } } } } } entity_set_int(id, EV_INT_button, get_user_oldbutton(id) & ~IN_USE); entity_set_int(id, EV_INT_button, get_user_button(id) & ~IN_USE); } return PLUGIN_CONTINUE; } pick_up(id, weaponbox) { new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); if(get_user_button(id) & IN_DUCK) origin[2] -= 16.0; else origin[2] -= 36.0; entity_set_origin(weaponbox, origin); } drop(id, weapon) { if(weapon > 0) { new name[32]; get_weaponname(weapon, name, 31); engclient_cmd(id, "drop", name); } } cs_get_weapon_by(weaponbox, by) { for(new i = 33; i < 512; ++i) { if(is_valid_ent(i) && weaponbox == entity_get_edict(i, by)) { new name[32]; entity_get_string(i, EV_SZ_classname, name, sizeof name - 1) return get_weaponid(name); } } return 0; } W tej chwili wtyczka nie ma nazwy. Jeśli macie jakieś propozycje lub uwagi, to pozostawcie komentarz pod tym wpisem.

O Nas

❤️ Sieć serwerów CS: GO, 1.6, Hurtworld, GTA Five M.
❤️ Doświadczony zespół gwarancją wysokiej jakości gry.
❤️ Nasz cel, to doskonalenie się w jakości oferowanych usług.

Media Społecznościowe

Grupa Facebook Przejdź
Grupa Steam Przejdź
Serwer TeamSpeak Przejdź
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony.
Zapraszamy również do zapoznania się z Polityka prywatności, Warunki użytkowania oraz Regulamin Forum.