Skocz do zawartości
Zaloguj się

Zaloguj się



Lub zaloguj się za pomocą jednego ze swoich kont

Zarejestruj się
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

  • Liczba zawartości

    8 postów
  • Wpisy ChatBox

    0 wpisów
  • Śr. postów

    0.02 /dzień
  • Suma Punktów

    80 punktów
  • Suma Dotacji

    0,00 zł 
  • Rejestracja

    r.
  • Ostatnia wizyta

Ulubione utwory

Reputacja

0 Nowy

O FMGM1PCE7L

  • Tytuł
    Knife
  • Suma punktów 80

Ostatnie wizyty

722 wyświetleń profilu
  1. 10/10 Był czas, kiedy słuchałem takich piosenek częściej.
  2. Wtyczka umożliwia zmianę wyglądu broni leżących na ziemi, trzymanych przez nas i trzymanych przez innych. Bronie otrzymują wybrany wygląd dopiero wtedy, kiedy pojawiają się na mapie - dzięki temu w tej samej rundzie możemy kupić bronie o różnym wyglądzie. Wybór zapisuje się na SteamID lub nazwę do pliku nVault. Aby otworzyć menu, wpiszcie: /skins /skiny Wtyczka różni się od pozostalych i zamierzam ją rozbudować. Załącznik: Wtyczka i modele.
  3. Przedstawiam wam wtyczkę, dzięki której nie podniesiecie już broni z małą ilością amunicji. Wyrzucona broń pobłyskuje w kolorze zależnym od stanu jej amunicji. #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const colors[][] = {{0, 255, 0},{1, 254, 0},{2, 253, 0},{3, 252, 0},{4, 251, 0},{5, 250, 0},{6, 249, 0},{7, 248, 0},{8, 247, 0},{9, 246, 0},{10, 245, 0},{11, 244, 0},{12, 243, 0},{13, 242, 0},{14, 241, 0},{15, 240, 0},{16, 239, 0},{17, 238, 0},{18, 237, 0},{19, 236, 0},{20, 235, 0},{21, 234, 0},{22, 233, 0},{23, 232, 0},{24, 231, 0},{25, 230, 0},{26, 229, 0},{27, 228, 0},{28, 227, 0},{29, 226, 0},{30, 225, 0},{31, 224, 0},{32, 223, 0},{33, 222, 0},{34, 221, 0},{35, 220, 0},{36, 219, 0},{37, 218, 0},{38, 217, 0},{39, 216, 0},{40, 215, 0},{41, 214, 0},{42, 213, 0},{43, 212, 0},{44, 211, 0},{45, 210, 0},{46, 209, 0},{47, 208, 0},{48, 207, 0},{49, 206, 0},{50, 205, 0},{51, 204, 0},{52, 203, 0},{53, 202, 0},{54, 201, 0},{55, 200, 0},{56, 199, 0},{57, 198, 0},{58, 197, 0},{59, 196, 0},{60, 195, 0},{61, 194, 0},{62, 193, 0},{63, 192, 0},{64, 191, 0},{65, 190, 0},{66, 189, 0},{67, 188, 0},{68, 187, 0},{69, 186, 0},{70, 185, 0},{71, 184, 0},{72, 183, 0},{73, 182, 0},{74, 181, 0},{75, 180, 0},{76, 179, 0},{77, 178, 0},{78, 177, 0},{79, 176, 0},{80, 175, 0},{81, 174, 0},{82, 173, 0},{83, 172, 0},{84, 171, 0},{85, 170, 0},{86, 169, 0},{87, 168, 0},{88, 167, 0},{89, 166, 0},{90, 165, 0},{91, 164, 0},{92, 163, 0},{93, 162, 0},{94, 161, 0},{95, 160, 0},{96, 159, 0},{97, 158, 0},{98, 157, 0},{99, 156, 0},{100, 155, 0},{101, 154, 0},{102, 153, 0},{103, 152, 0},{104, 151, 0},{105, 150, 0},{106, 149, 0},{107, 148, 0},{108, 147, 0},{109, 146, 0},{110, 145, 0},{111, 144, 0},{112, 143, 0},{113, 142, 0},{114, 141, 0},{115, 140, 0},{116, 139, 0},{117, 138, 0},{118, 137, 0},{119, 136, 0},{120, 135, 0},{121, 134, 0},{122, 133, 0},{123, 132, 0},{124, 131, 0},{125, 130, 0},{126, 129, 0},{127, 128, 0},{128, 127, 0},{129, 126, 0},{130, 125, 0},{131, 124, 0},{132, 123, 0},{133, 122, 0},{134, 121, 0},{135, 120, 0},{136, 119, 0},{137, 118, 0},{138, 117, 0},{139, 116, 0},{140, 115, 0},{141, 114, 0},{142, 113, 0},{143, 112, 0},{144, 111, 0},{145, 110, 0},{146, 109, 0},{147, 108, 0},{148, 107, 0},{149, 106, 0},{150, 105, 0},{151, 104, 0},{152, 103, 0},{153, 102, 0},{154, 101, 0},{155, 100, 0},{156, 99, 0},{157, 98, 0},{158, 97, 0},{159, 96, 0},{160, 95, 0},{161, 94, 0},{162, 93, 0},{163, 92, 0},{164, 91, 0},{165, 90, 0},{166, 89, 0},{167, 88, 0},{168, 87, 0},{169, 86, 0},{170, 85, 0},{171, 84, 0},{172, 83, 0},{173, 82, 0},{174, 81, 0},{175, 80, 0},{176, 79, 0},{177, 78, 0},{178, 77, 0},{179, 76, 0},{180, 75, 0},{181, 74, 0},{182, 73, 0},{183, 72, 0},{184, 71, 0},{185, 70, 0},{186, 69, 0},{187, 68, 0},{188, 67, 0},{189, 66, 0},{190, 65, 0},{191, 64, 0},{192, 63, 0},{193, 62, 0},{194, 61, 0},{195, 60, 0},{196, 59, 0},{197, 58, 0},{198, 57, 0},{199, 56, 0},{200, 55, 0},{201, 54, 0},{202, 53, 0},{203, 52, 0},{204, 51, 0},{205, 50, 0},{206, 49, 0},{207, 48, 0},{208, 47, 0},{209, 46, 0},{210, 45, 0},{211, 44, 0},{212, 43, 0},{213, 42, 0},{214, 41, 0},{215, 40, 0},{216, 39, 0},{217, 38, 0},{218, 37, 0},{219, 36, 0},{220, 35, 0},{221, 34, 0},{222, 33, 0},{223, 32, 0},{224, 31, 0},{225, 30, 0},{226, 29, 0},{227, 28, 0},{228, 27, 0},{229, 26, 0},{230, 25, 0},{231, 24, 0},{232, 23, 0},{233, 22, 0},{234, 21, 0},{235, 20, 0},{236, 19, 0},{237, 18, 0},{238, 17, 0},{239, 16, 0},{240, 15, 0},{241, 14, 0},{242, 13, 0},{243, 12, 0},{244, 11, 0},{245, 10, 0},{246, 9, 0},{247, 8, 0},{248, 7, 0},{249, 6, 0},{250, 5, 0},{251, 4, 0},{252, 3, 0},{253, 2, 0},{254, 1, 0},{255, 0, 0}}; public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "weaponbox_touch", false); } public weaponbox_touch(weaponbox, id) { new entityID = cs_get_weaponbox_type(weaponbox); if(!is_valid_ent(entityID)) return HAM_IGNORED; new max_ammo, weaponType = cs_get_weapon_id(entityID); switch(weaponType) { case CSW_M249: max_ammo = 100; case CSW_P90: max_ammo = 50; case CSW_GALI: max_ammo = 35; case CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_ELITE, CSW_SG550, CSW_MP5NAVY, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_SG552, CSW_AK47: max_ammo = 30; case CSW_UMP45, CSW_FAMAS: max_ammo = 25; case CSW_FIVESEVEN, CSW_GLOCK18: max_ammo = 20; case CSW_P228: max_ammo = 13; case CSW_USP: max_ammo = 12; case CSW_SCOUT, CSW_AWP: max_ammo = 10; case CSW_M3: max_ammo = 8; case CSW_DEAGLE, CSW_XM1014: max_ammo = 7; default: max_ammo = 1; } if(weaponType == CSW_C4 || weaponType == CSW_VEST || weaponType == CSW_VESTHELM) set_rendering(weaponbox, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 12); else { new a = clamp(floatround(255.0/max_ammo*cs_get_weapon_ammo(entityID)), 0, 255); set_rendering(weaponbox, kRenderFxGlowShell, colors[a][1], colors[a][0], colors[a][2], kRenderNormal, 12); } return HAM_IGNORED; } const XO_CWEAPONBOX = 4; stock const m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[6] = {34, 35, ...}; cs_get_weaponbox_type(iWeaponBox) { new iWeapon for(new i = 1; i <= 5; i++) { iWeapon = get_pdata_cbase(iWeaponBox, m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[i], XO_CWEAPONBOX) if(iWeapon > 0) return iWeapon; } return 0; } W tej chwili wtyczka nie ma nazwy. Jeśli macie jakieś propozycje lub uwagi, to pozostawcie komentarz pod tym wpisem.
  4. Przedstawiam wam wtyczkę, dzięki której nie będziecie musieli wychylać się całym ciałem, żeby podnieść broń. Od teraz wystaczy do niej podejść, nacelować na nią i wcisnąć przycisk użycia (klawisz E). Jeśli graliście w CSGO, to powinniście ją docenić. #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; static oldbuttons; oldbuttons = get_user_oldbutton(id); if(oldbuttons & IN_USE) return PLUGIN_CONTINUE; static buttons; buttons = get_user_button(id); if((buttons & IN_USE)) { new aimOrigin[3]; get_user_origin(id, aimOrigin, 3); new weaponbox = -1; while((weaponbox = find_ent_by_class(weaponbox, "weaponbox"))) { new Float:min_weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_absmin, min_weaponboxOrigin); new Float:max_weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_absmax, max_weaponboxOrigin); new Float:playerOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, playerOrigin); new Float:weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_origin, weaponboxOrigin); new Float:distance = get_distance_f(playerOrigin, weaponboxOrigin); if(distance < 150.0) { if(aimOrigin[0] < max_weaponboxOrigin[0] && aimOrigin[0] > min_weaponboxOrigin[0] && aimOrigin[1] < max_weaponboxOrigin[1] && aimOrigin[1] > min_weaponboxOrigin[1]) { switch(cs_get_weapon_by(weaponbox, EV_ENT_owner)) { case 3, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 30: { new primary = cs_get_weapon_by(get_pdata_cbase(id, 368), EV_ENT_pContainingEntity); if(primary) drop(id, primary); pick_up(id, weaponbox); return PLUGIN_CONTINUE; } case 1, 10, 11, 16, 17, 26: { new secondary = cs_get_weapon_by(get_pdata_cbase(id, 369), EV_ENT_pContainingEntity); if(secondary) drop(id, secondary); pick_up(id, weaponbox); return PLUGIN_CONTINUE; } } } } } entity_set_int(id, EV_INT_button, get_user_oldbutton(id) & ~IN_USE); entity_set_int(id, EV_INT_button, get_user_button(id) & ~IN_USE); } return PLUGIN_CONTINUE; } pick_up(id, weaponbox) { new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); if(get_user_button(id) & IN_DUCK) origin[2] -= 16.0; else origin[2] -= 36.0; entity_set_origin(weaponbox, origin); } drop(id, weapon) { if(weapon > 0) { new name[32]; get_weaponname(weapon, name, 31); engclient_cmd(id, "drop", name); } } cs_get_weapon_by(weaponbox, by) { for(new i = 33; i < 512; ++i) { if(is_valid_ent(i) && weaponbox == entity_get_edict(i, by)) { new name[32]; entity_get_string(i, EV_SZ_classname, name, sizeof name - 1) return get_weaponid(name); } } return 0; } W tej chwili wtyczka nie ma nazwy. Jeśli macie jakieś propozycje lub uwagi, to pozostawcie komentarz pod tym wpisem.


Styl
Polityka prywatności Kontakt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.
Zapraszamy również do zapoznania się z Polityka prywatności, Warunki użytkowania oraz Regulamin.