Skocz do zawartości

Nasze serwery Counter-Strike, Day of Defeat, TeamSpeak3

CS:GO Online 185.140.120.245:27015 CS-MaxSkills.pl [Only Mirage] - 128 TR Połącz
CS:GO Online 185.140.120.245:27016 CS-MaxSkills.pl [Multi Arena] - 128 TR Połącz
CS:GO Online 185.140.120.245:27017 CS-MaxSkills.pl [Only AWP] - 128 TR Połącz
CS:GO Online 185.140.120.245:27018 CS-MaxSkills.pl [RETAKE #1] - 128 TR Połącz
CS:GO Online 185.140.120.245:27019 CS-MaxSkills.pl [RETAKE #2] - 128 TR Połącz
CS:GO Online 185.140.120.245:27020 CS-MaxSkills.pl [Only Pistols #1] - 128 TR Połącz
CS:GO Online 185.140.120.245:27017 CS-MaxSkills.pl [Only Pistols #2] - 128 TR Połącz
CS:GO Online 185.140.120.245:27022 CS-MaxSkills.pl [DeathMatch] - 128 TR Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27015 CS-MaxSkills.pl [4fun] Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27016 CS-MaxSkills.pl [PaintBall] Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27017 CS-MaxSkills.pl [COD:MW] - 351 lvl Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27018 CS-MaxSkills.pl [Only DD2] Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27019 CS-MaxSkills.pl [COD+DM] - 7001 lvl Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27020 CS-MaxSkills.pl [Chowany] Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27021 CS-MaxSkills.pl [Knife+DM] Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27022 CS-MaxSkills.pl [Surf+COD] - 301 lvl Połącz
CS16 Online 185.243.54.223:27023 CS-MaxSkills.pl [GO MOD] Połącz
CS16 Online 185.140.120.245:27024 CS-MaxSkills.pl [Zombie Plague] Połącz
CS16 Online 185.140.120.245:27025 CS-MaxSkills.pl [DiabloMod] - 201 lvl Połącz
CS16 Online 185.140.120.245:27026 CS-MaxSkills.pl [DeathRun] - 501 lvl Połącz
CS16 Online 185.140.120.245:27027 CS-MaxSkills.pl [JailBreak] Połącz
CS16 Online 185.140.120.245:27028 CS-MaxSkills.pl [Mega DiabloMod] - 701 lvl Połącz
CS16 Online 185.140.120.245:27029 CS-MaxSkills.pl [PaintBall+DM] Połącz
CS16 Online 185.140.120.245:27030 CS-MaxSkills.pl [GunGame+DM] Połącz
DOD Online 185.140.120.245:27050 CS-MaxSkills.pl [Day of Defeat] Połącz
TS3 Online ts3.cs-maxskills.pl CS-MaxSkills.pl [TeamSpeak3] Połącz

FMGM1PCE7L

Moderator
  • Dodana Zawartość

    8 postów
  • Wpisy ChatBox

    31 wpisów
  • Średnia postów

    0 / dzień
  • Dotacje na Sieć

    0,00 zł 
  • Data Rejestracji

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nowy

O FMGM1PCE7L

Grupa główna
  • Tytuł
    Knife
  • Urodziny

Informacje o profilu

  • Miejscowość
    Bydgoszcz
  • Platforma
    Steam
  • Wiek
    24
  • Hobby
    Prokrastynacja, taka sytuacja.

Ostatnie wizyty

336 wyświetleń profilu
  1. http://sketchtoy.com/68791923 Wieża Eiffla
  2. 10/10 Był czas, kiedy słuchałem takich piosenek częściej.
  3. Wchodzimy na: https://sketchtoy.com i rysujemy to, o co poprosiła osoba powyżej. reksio
  4. Czytałem na pewnym forum, że problemem może być trojan, który wyłącza usługę Windows Update. Piszą, że pomogło im oprogramowanie od Malwarebytes.
  5. https://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=49071 Spróbuj ponownie po zainstalowaniu tej poprawki.
  6. Wtyczka umożliwia zmianę wyglądu broni leżących na ziemi, trzymanych przez nas i trzymanych przez innych. Bronie otrzymują wybrany wygląd dopiero wtedy, kiedy pojawiają się na mapie - dzięki temu w tej samej rundzie możemy kupić bronie o różnym wyglądzie. Wybór zapisuje się na SteamID lub nazwę do pliku nVault. Aby otworzyć menu, wpiszcie: /skins /skiny Wtyczka różni się od pozostalych i zamierzam ją rozbudować. Załącznik: Wtyczka i modele.
  7. Przedstawiam wam wtyczkę, dzięki której nie podniesiecie już broni z małą ilością amunicji. Wyrzucona broń pobłyskuje w kolorze zależnym od stanu jej amunicji. #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const colors[][] = {{0, 255, 0},{1, 254, 0},{2, 253, 0},{3, 252, 0},{4, 251, 0},{5, 250, 0},{6, 249, 0},{7, 248, 0},{8, 247, 0},{9, 246, 0},{10, 245, 0},{11, 244, 0},{12, 243, 0},{13, 242, 0},{14, 241, 0},{15, 240, 0},{16, 239, 0},{17, 238, 0},{18, 237, 0},{19, 236, 0},{20, 235, 0},{21, 234, 0},{22, 233, 0},{23, 232, 0},{24, 231, 0},{25, 230, 0},{26, 229, 0},{27, 228, 0},{28, 227, 0},{29, 226, 0},{30, 225, 0},{31, 224, 0},{32, 223, 0},{33, 222, 0},{34, 221, 0},{35, 220, 0},{36, 219, 0},{37, 218, 0},{38, 217, 0},{39, 216, 0},{40, 215, 0},{41, 214, 0},{42, 213, 0},{43, 212, 0},{44, 211, 0},{45, 210, 0},{46, 209, 0},{47, 208, 0},{48, 207, 0},{49, 206, 0},{50, 205, 0},{51, 204, 0},{52, 203, 0},{53, 202, 0},{54, 201, 0},{55, 200, 0},{56, 199, 0},{57, 198, 0},{58, 197, 0},{59, 196, 0},{60, 195, 0},{61, 194, 0},{62, 193, 0},{63, 192, 0},{64, 191, 0},{65, 190, 0},{66, 189, 0},{67, 188, 0},{68, 187, 0},{69, 186, 0},{70, 185, 0},{71, 184, 0},{72, 183, 0},{73, 182, 0},{74, 181, 0},{75, 180, 0},{76, 179, 0},{77, 178, 0},{78, 177, 0},{79, 176, 0},{80, 175, 0},{81, 174, 0},{82, 173, 0},{83, 172, 0},{84, 171, 0},{85, 170, 0},{86, 169, 0},{87, 168, 0},{88, 167, 0},{89, 166, 0},{90, 165, 0},{91, 164, 0},{92, 163, 0},{93, 162, 0},{94, 161, 0},{95, 160, 0},{96, 159, 0},{97, 158, 0},{98, 157, 0},{99, 156, 0},{100, 155, 0},{101, 154, 0},{102, 153, 0},{103, 152, 0},{104, 151, 0},{105, 150, 0},{106, 149, 0},{107, 148, 0},{108, 147, 0},{109, 146, 0},{110, 145, 0},{111, 144, 0},{112, 143, 0},{113, 142, 0},{114, 141, 0},{115, 140, 0},{116, 139, 0},{117, 138, 0},{118, 137, 0},{119, 136, 0},{120, 135, 0},{121, 134, 0},{122, 133, 0},{123, 132, 0},{124, 131, 0},{125, 130, 0},{126, 129, 0},{127, 128, 0},{128, 127, 0},{129, 126, 0},{130, 125, 0},{131, 124, 0},{132, 123, 0},{133, 122, 0},{134, 121, 0},{135, 120, 0},{136, 119, 0},{137, 118, 0},{138, 117, 0},{139, 116, 0},{140, 115, 0},{141, 114, 0},{142, 113, 0},{143, 112, 0},{144, 111, 0},{145, 110, 0},{146, 109, 0},{147, 108, 0},{148, 107, 0},{149, 106, 0},{150, 105, 0},{151, 104, 0},{152, 103, 0},{153, 102, 0},{154, 101, 0},{155, 100, 0},{156, 99, 0},{157, 98, 0},{158, 97, 0},{159, 96, 0},{160, 95, 0},{161, 94, 0},{162, 93, 0},{163, 92, 0},{164, 91, 0},{165, 90, 0},{166, 89, 0},{167, 88, 0},{168, 87, 0},{169, 86, 0},{170, 85, 0},{171, 84, 0},{172, 83, 0},{173, 82, 0},{174, 81, 0},{175, 80, 0},{176, 79, 0},{177, 78, 0},{178, 77, 0},{179, 76, 0},{180, 75, 0},{181, 74, 0},{182, 73, 0},{183, 72, 0},{184, 71, 0},{185, 70, 0},{186, 69, 0},{187, 68, 0},{188, 67, 0},{189, 66, 0},{190, 65, 0},{191, 64, 0},{192, 63, 0},{193, 62, 0},{194, 61, 0},{195, 60, 0},{196, 59, 0},{197, 58, 0},{198, 57, 0},{199, 56, 0},{200, 55, 0},{201, 54, 0},{202, 53, 0},{203, 52, 0},{204, 51, 0},{205, 50, 0},{206, 49, 0},{207, 48, 0},{208, 47, 0},{209, 46, 0},{210, 45, 0},{211, 44, 0},{212, 43, 0},{213, 42, 0},{214, 41, 0},{215, 40, 0},{216, 39, 0},{217, 38, 0},{218, 37, 0},{219, 36, 0},{220, 35, 0},{221, 34, 0},{222, 33, 0},{223, 32, 0},{224, 31, 0},{225, 30, 0},{226, 29, 0},{227, 28, 0},{228, 27, 0},{229, 26, 0},{230, 25, 0},{231, 24, 0},{232, 23, 0},{233, 22, 0},{234, 21, 0},{235, 20, 0},{236, 19, 0},{237, 18, 0},{238, 17, 0},{239, 16, 0},{240, 15, 0},{241, 14, 0},{242, 13, 0},{243, 12, 0},{244, 11, 0},{245, 10, 0},{246, 9, 0},{247, 8, 0},{248, 7, 0},{249, 6, 0},{250, 5, 0},{251, 4, 0},{252, 3, 0},{253, 2, 0},{254, 1, 0},{255, 0, 0}}; public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "weaponbox_touch", false); } public weaponbox_touch(weaponbox, id) { new entityID = cs_get_weaponbox_type(weaponbox); if(!is_valid_ent(entityID)) return HAM_IGNORED; new max_ammo, weaponType = cs_get_weapon_id(entityID); switch(weaponType) { case CSW_M249: max_ammo = 100; case CSW_P90: max_ammo = 50; case CSW_GALI: max_ammo = 35; case CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_ELITE, CSW_SG550, CSW_MP5NAVY, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_SG552, CSW_AK47: max_ammo = 30; case CSW_UMP45, CSW_FAMAS: max_ammo = 25; case CSW_FIVESEVEN, CSW_GLOCK18: max_ammo = 20; case CSW_P228: max_ammo = 13; case CSW_USP: max_ammo = 12; case CSW_SCOUT, CSW_AWP: max_ammo = 10; case CSW_M3: max_ammo = 8; case CSW_DEAGLE, CSW_XM1014: max_ammo = 7; default: max_ammo = 1; } if(weaponType == CSW_C4 || weaponType == CSW_VEST || weaponType == CSW_VESTHELM) set_rendering(weaponbox, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 12); else { new a = clamp(floatround(255.0/max_ammo*cs_get_weapon_ammo(entityID)), 0, 255); set_rendering(weaponbox, kRenderFxGlowShell, colors[a][1], colors[a][0], colors[a][2], kRenderNormal, 12); } return HAM_IGNORED; } const XO_CWEAPONBOX = 4; stock const m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[6] = {34, 35, ...}; cs_get_weaponbox_type(iWeaponBox) { new iWeapon for(new i = 1; i <= 5; i++) { iWeapon = get_pdata_cbase(iWeaponBox, m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[i], XO_CWEAPONBOX) if(iWeapon > 0) return iWeapon; } return 0; } W tej chwili wtyczka nie ma nazwy. Jeśli macie jakieś propozycje lub uwagi, to pozostawcie komentarz pod tym wpisem.
  8. Przedstawiam wam wtyczkę, dzięki której nie będziecie musieli wychylać się całym ciałem, żeby podnieść broń. Od teraz wystaczy do niej podejść, nacelować na nią i wcisnąć przycisk użycia (klawisz E). Jeśli graliście w CSGO, to powinniście ją docenić. #include <amxmodx> #include <engine> #include <hamsandwich> public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; static oldbuttons; oldbuttons = get_user_oldbutton(id); if(oldbuttons & IN_USE) return PLUGIN_CONTINUE; static buttons; buttons = get_user_button(id); if((buttons & IN_USE)) { new aimOrigin[3]; get_user_origin(id, aimOrigin, 3); new weaponbox = -1; while((weaponbox = find_ent_by_class(weaponbox, "weaponbox"))) { new Float:min_weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_absmin, min_weaponboxOrigin); new Float:max_weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_absmax, max_weaponboxOrigin); new Float:playerOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, playerOrigin); new Float:weaponboxOrigin[3]; entity_get_vector(weaponbox, EV_VEC_origin, weaponboxOrigin); new Float:distance = get_distance_f(playerOrigin, weaponboxOrigin); if(distance < 150.0) { if(aimOrigin[0] < max_weaponboxOrigin[0] && aimOrigin[0] > min_weaponboxOrigin[0] && aimOrigin[1] < max_weaponboxOrigin[1] && aimOrigin[1] > min_weaponboxOrigin[1]) { switch(cs_get_weapon_by(weaponbox, EV_ENT_owner)) { case 3, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 30: { new primary = cs_get_weapon_by(get_pdata_cbase(id, 368), EV_ENT_pContainingEntity); if(primary) drop(id, primary); pick_up(id, weaponbox); return PLUGIN_CONTINUE; } case 1, 10, 11, 16, 17, 26: { new secondary = cs_get_weapon_by(get_pdata_cbase(id, 369), EV_ENT_pContainingEntity); if(secondary) drop(id, secondary); pick_up(id, weaponbox); return PLUGIN_CONTINUE; } } } } } entity_set_int(id, EV_INT_button, get_user_oldbutton(id) & ~IN_USE); entity_set_int(id, EV_INT_button, get_user_button(id) & ~IN_USE); } return PLUGIN_CONTINUE; } pick_up(id, weaponbox) { new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); if(get_user_button(id) & IN_DUCK) origin[2] -= 16.0; else origin[2] -= 36.0; entity_set_origin(weaponbox, origin); } drop(id, weapon) { if(weapon > 0) { new name[32]; get_weaponname(weapon, name, 31); engclient_cmd(id, "drop", name); } } cs_get_weapon_by(weaponbox, by) { for(new i = 33; i < 512; ++i) { if(is_valid_ent(i) && weaponbox == entity_get_edict(i, by)) { new name[32]; entity_get_string(i, EV_SZ_classname, name, sizeof name - 1) return get_weaponid(name); } } return 0; } W tej chwili wtyczka nie ma nazwy. Jeśli macie jakieś propozycje lub uwagi, to pozostawcie komentarz pod tym wpisem.

Copyright © 2018 CS-MaxSkills.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści forum bez zgody administracji jest zabronione.
CS-MaxSkills.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści wypowiedzi zamieszczane przez użytkowników forum.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony.
Zapraszamy również do zapoznania się z Polityka prywatności, Warunki użytkowania oraz Regulamin Forum.