Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 07/20/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Drodzy użytkownicy, Ostatnie zmiany, które zostały wprowadzone na Naszym forum: W związku z pojawieniem się serwerów CS:GO dodano odpowiednie działy. Poprawiony błąd z "krzywym" wyświetlaniem widgetów w niektórych wypadkach. Stworzono nowe rangi do nowych działów CS GO tj. Admini Serwerów oraz Opiekunowie. Dla wszystkich Administratorów stworzono odpowiednie szablony moderacyjne. Stworzono prefixy tematów oraz dodano konkretne wybory do odpowiednich działów. Na forum pojawiły się BOT-y znanych stron, programów, które pozycjonują Naszą Sieć. Notatki dla wszystkich Administratorów w postach na forum. Każda kolejna zmiana lub nowości będą informowane na bieżąco. Administracja CS-MaxSkills.pl
  2. 2 punkty
  3. 2 punkty
    Tabela Kar na serwerach CS-MaxSkills.pl Ogólna rozgrywka na serwerach: AIM, WH, SH oraz inne wspomagacze - [ ban permanentny ] Nadużywanie mikrofonu np. puszczanie muzyki - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Nie wykonywanie celów mapy (paka lub hosty) - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Kampienie na respie dłużej niż 20 sekund - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Wyrzucanie bomby w niedozwolone miejsca - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Wchodzenie na tekstury - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Podkładanie paki w miejscach niedostępnych dla CT - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Spamowanie na czacie lub radio - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Niewłaściwy nick (player, unnamed) - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Obraźliwy nick - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina ] Przeklinanie w say lub przez mikrofon - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina ] Obrażanie innych graczy - [ ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny | ban 1 dzień ] Obrażanie Admina - [ ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny | ban 1 dzień | ban 1 tydzień ] Uciążliwe pisanie Adminowi na U@ o jednej i tej samej rzeczy - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Bezpodstawne oskarżanie każdego wokół o posiadanie cheatów - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] Reklamowanie innych serwerów lub Sieci - [ ban 1 dzień | ban 1 tydzień | ban permanentny ] Posiadanie niedozwolonych modelu ułatwiających grę - [ ban permanentny ] Gra na aktywnym banie lub niewyjaśnionym banie - [ ban permanentny ] + Serwer PaintBall: Bugowanie respa - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut ] + Serwer COD:MW: Granat wybuchowy użyty przed czasem - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny ] Rakiety, teleport oraz nieśmiertelność użyte przed czasem - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny ] Podkładanie min w niedozwolonych miejscach - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny ] + Serwer COD+DM:: Podkładanie min w niedozwolonych miejscach - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny ] + Serwer Chowany: Zabijanie chowającego bez wyboru koloru - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny ] Zabijanie chowającego, gdy wylosował kolor BIAŁY - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina ] Zabicie chowającego, który został przy życiu i nie wyraził zgody na zabicie - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina ] + Serwer Surf+COD: Notoryczne kampienie - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina ] Skakanie z respa na resp przeciwnika - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina ] Podkładanie min w niedozwolonych miejscach - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny ] Zabijanie w GunRoom lub Mario - [ kick | ban 5 minut | ban 30 minut | ban 1 godzina | ban 3 godziny ] Hierarchia odwoływania się od bana: Head Admin Sieci - jego decyzja jest ostateczna. Admin Sieci - odwołanie decyzji u Head Admina Sieci. Junior Admin Sieci - odwołanie decyzji u Admina Sieci. Opiekun UB Team - odwołanie decyzji u Junior Admina Sieci. Multi Admin GO - odwołanie decyzji u Junior Admina Sieci. Multi Admin 1.6 - odwołanie decyzji u Junior Admina Sieci. Unban Team - odwołanie decyzji u Opiekuna UnBan Team. Admin Serwera GO - odwołanie decyzji u Multi Admina GO. Admin Serwera 1.6 - odwołanie decyzji u Multi Admina 1.6.
  4. 2 punkty
  5. 2 punkty
    Regulamin Forum CS-MaxSkills.pl Zasady ogólne: 1.1. Zakładając konto na naszym forum, akceptujesz regulamin. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 1.2. Prywatne dane nie są udostępniane osobom trzecim, jest to obowiązkowa rzecz na tym forum. 1.3. Forum to miejsce publiczne, z tego powodu obowiązuje kultura osobista i kultura słowa. 1.4. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne itp. oraz linków do nich. 1.5. Reklamowanie własnych stron www, serwerów dopuszczalne jest tylko w odpowiednim dziale. 1.6. Zabrania się używania nicków wulgarnych, rasistowskich, reklamujących oraz obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum. 1.7. Zabrania się udostępniania na forum żadnych plików, które celowo zostały zainfekowane wirusami. 1.8. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, w tym również Administracji. 1.9. Administracja zastrzega sobie prawo do nieusuwania konta użytkownika czy napisanych przez niego treści. 1.10. Każdy użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto na forum, posiadanie kilku kont na forum karane jest banem permanentnym. 1.11. W przypadku dzielenia tego samego łącza internetowego, należy o tym powiadomić Head Admina Sieci, Admina Sieci, Junior Admina Sieci lub Admina Forum. 1.12. Użytkownik który posiada od Opiekuna wzwyż nie ma prawa mieć rangi wyższej od Admin serwera na innym forum. Grozi to utratą rangi tutaj jak i informacją do innej sieci. Tematy i posty: 2.1. Należy pamiętać, aby nazwa tematu świadczyła o jego zawartości. 2.2. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone, zamykane lub całkowicie usuwane. 2.3. Zabrania się umieszczania na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć i tego typu rzeczy, bez zgody samego autora. 2.4. Podania, skargi, odwołania od bana, screeny, itp. wstawiamy według obowiązującego wzoru w danym dziale. 2.5. Wyjątkiem do punktu 2.4. jest skarga złożona na Adminów w celu weryfikacji zarzutów postawionych przez składającego skargę. 2.6. Zabronione jest pisanie ciągle dużymi literami (tzw. CAPS LOCK). Zabrania się również niepotrzebnego bawienia się kolorami jak i wielkościami czcionki. 2.7. Administracja forum zastrzega sobie prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia. 2.8. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). 2.9. Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione przynajmniej dwoma argumentami. Jeżeli nie zostanie to spełnione użytkownik dostanie na swoje konto ostrzeżenie. 2.10. Używaj opcji "Edytuj", zakaz pisania post pod postem - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat łamie regulamin, itp), temat można odświeżyć raz na 24h. 2.11. Dodając artykuł napisany przez innego użytkownika z innej witryny, dodaj na samym dole źródło dokumentu. Najlepiej, aby źródło było napisane małym druczkiem. 2.12. Nie cytuj długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Jestem za". Cytuj jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi. 2.13. Ewidentny spam postami będzie karany ostrzeżeniem lub/oraz cofnięciem postów. Wszelkie przejawy nabijania postów będą karane usuwane. 2.14. W dziale "Odwołania od bana" oraz "Skargi" odpisują/wypowiadają się jedynie osoby, które mają bezpośredni związek z daną sytuacją (nie dotyczy to Ub Team oraz Administracji Forum). 2.15. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń. 2.16. Zabrania się prowokowania innych osób do wulgarnego zachowania, w tym bezpośredniego obrażania w postach oraz ShoutBox. 2.17. Zakaz podawania linków sponsorowanych. Wyjątkiem jest, gdy poinformujesz o tym osoby czytające Twój temat prosząc o pomoc. 2.18. Nie zachowujemy się jak Administracja tj. pouczamy innych użytkowników, poprawiamy co napisali - od tego są odpowiednie osoby. Profil użytkownika: 3.1. Zakaz reklamowania innych serwerów i sieci w profilu (nazwa wyświetlana/lokalizacja/o mnie/status itp.) 3.2. Awatar/sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi na forum. 3.3. W podpisie mogą znajdować się maksymalnie 2 grafiki. 3.4. W podpisie nie można stosować czcionki o rozmiarze większym niż 20 (large). 3.5. Łączny tekst podpisu nie może przekraczać 150 znaków. 3.6. Awatar/sygnatura nie mogą szerzyć zgorszenia. (pornografia, rasizm, etc.). 3.7. Administracja ma prawo do kasowania nieregulaminowych sygnatur bądź avatarów bez informowania o tym użytkowników. 3.7. Parametry, które zostały wprowadzone do ustawień forum: AVATAR: * Szerokość: 125 pikseli * Wysokość: 125 pikseli SYGNATURA: * Szerokość: 500 pikseli * Wysokość: 200 pikseli Ostrzeżenia oraz blokady: 4.1. O zablokowaniu użytkownika decydują Head Admina Sieci, Admina Sieci, Junior Admina Sieci, Admin Forum, Super Moderator. 4.2. Osoba, która zostaje zbanowana, automatycznie przynależy do grupy "Zbanowani". 4.3. Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 5, wówczas wiąże się to z zablokowaniem możliwości pisania postów na stronie na okres 1 miesiąca. 4.4. Gdy suma punktów ostrzeżeń u danego użytkownika wyniesie 6, wówczas wiąże się to z zablokowaniem konta na czas nieokreślony. 4.5. Rejestr nałożonych ostrzeżeń może prowadzić każdy użytkownik na swoim koncie użytkownika. 4.6. Ilość ostrzeżeń jest proporcjonalna do przewinienia, o ilości decyduje członek Administracji. 4.7. Użytkownik ma prawo dowiedzieć się za co dostał ostrzeżenie oraz odwołać się od niego w przeznaczonym do tego dziale. 4.8. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP, lub jedno i drugie. Punkty reputacji: 5.1. Punkty reputacji służą do nagradzania i dyscyplinowania użytkowników za przekazywane treści. 5.2. Staramy się więc "lajkować" za treści mądre, wnoszące do rozwoju naszego forum i sieci. 5.4. Zakazuje się usilnego upraszania użytkowników o otrzymanie punktów reputacji. 5.5. W przypadku wzajemnego porozumienia o "nabijaniu" reputacji, użytkownicy zostaną ukarani, a pukty reputacji cofnięte. 5.6. Administracja stara się obiektywnie oceniać posty użytkowników, jednoczęsnie motywując ich do dalszego rozwijania forum. 5.7. Poniżej znajdują się rangi za uzyskane punkty reputacji: a) Nowy = 0 pkt. b) Początkujący = 10 pkt. c) Bywalec = 20 pkt. d) Stały Bywalec = 50 pkt. e) Zaawansowany = 100 pkt. f) Profesjonalista = 150 pkt. g) Wszechwiedzący = 200 pkt. h) Wszechpomocny = 250 pkt. i) Wszechobecny = 300 pkt. j) Wszechmogący = 400 pkt. k) Godlike = 500 pkt. l) NoLife = 600 pkt. m) Expert = 700 pkt. n) Geniusz = 800 pkt. o) Mistrz = 900 pkt. p) Fanatyk = 1000 pkt. r) Elita MaxSkills = 1200 pkt. 5.8. Wraz z uzyskaniem rangi Fanatyk, użytkownik otrzymuję grupę specjalną - Zasłużony Zgłaszanie postów: 6.1. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza zasady forum. 6.2. Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem tymże forum. 6.3. Nadmierne zgłaszanie błahych rzeczy przez użytkownika, może skończyć się upomnieniem lub ostrzeżeniem. 6.4. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, gdyż od tego jest funkcja "Zgłoś" znajdująca się pod każdym poście. Pozostałe rzeczy: 7.1. Kolor czerwony i jego odcienie jest zarezerwowany dla Head Admin Sieci, kolor cyjan i jego odcienie jest zarezerwowany dla Junior Admin Sieci. 7.2. Ostateczną decyzję w sprawach spornych podejmuje główna administracja tj. Head Admin Sieci, Admin Sieci, Junior Admin Sieci. 7.3. Dostęp do Twoich danych, tj. adres IP, adres e-mail mają tylko osoby do tego uprawnione (Administracja). 7.4. Wszystkie wpłaty na rzecz sieci są dobrowolne i nie zwracamy wpłaconych środków. Zarówno tych za usługi, jak i darowizn. 7.5. Niniejszy regulamin może być zmieniany w trakcie działania forum bez uprzedniego powiadamiania użytkowników. 7.6. Nie usuwamy żadnych kont, co za tym idzie Twoje dane zostają u nas na zawsze. Hierarchia odwoływania się: 8.1. Head Admin Sieci - jego decyzja jest ostateczna 8.2. Admin Sieci - odwołanie decyzji u Head Admina Sieci 8.3. Admin Forum - odwołanie decyzji u Admina Sieci 8.4. Super Moderator - odwołanie decyzji u Admina Forum 8.5. Moderator - odwołanie decyzji u Super Moderatora Copyright © Cs-MaxSkills.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Zakazuje się kopiowania i powielania jakiejkolwiek części powyższego tekstu pod groźbą kary z art. 25 prawa autorskiego Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83)
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
    Szkoda, że nie masz niektórych DLC.
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    Kolejny głos
  13. 1 punkt
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    Poszedł głos
  17. 1 punkt
    Poszedł głos
  18. 1 punkt
    głos oddany
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    9. W trasie po Skandynawii 10. Na przemysłowce po załadunku
  21. 1 punkt
  22. 1 punkt
    zagłosowane
  23. 1 punkt
    zagłosowane
  24. 1 punkt
    zagłosowane
  25. 1 punkt
    Poszedł głos
  26. 1 punkt
    Poszedł głos
  27. 1 punkt
    Witam, wydajesz się być osobą ogarniętą i wiedzącą co chce robić z tego co widzę zachowujesz kulturę osobistą chcesz pomóc co jest na plus ja jestem osobiście na Tak.
  28. 1 punkt
  29. 1 punkt
    zagłosowane
  30. 1 punkt
    zagłosowane
  31. 1 punkt
    zagłosowane
  32. 1 punkt
  33. 1 punkt
  34. 1 punkt
    3. Długas 4. Dziki zachód 5. Lecimy w stronę Jackpot
  35. 1 punkt
    zagłosowane
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
    zagłosowane
  38. 1 punkt
    zagłosowane
  39. 1 punkt
    zagłosowane
  40. 1 punkt
    I jeszcze jeden głos
  41. 1 punkt
    I jeszcze jeden głos
  42. 1 punkt
  43. 1 punkt
    Głos poszedł
  44. 1 punkt
  45. 1 punkt
  46. 1 punkt
  47. 1 punkt
  48. 1 punkt
    Głos oddany
  49. 1 punkt
    Głos oddany
  50. 1 punkt
    Poszedł kolejny głos