Dodaj swoją reklamę Automat za SMS


sklepik
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Opis klas [Mega DiabloMod]

  1. #1
    Awatar 3ter
    VIP

    Status
    Offline
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    6,709

    Opis klas [Mega DiabloMod]

    BOHATEROWIE:

    1. Czarodziejka
    Startowe HP : 110
    • Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna.
    • Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran.
    • +20 do szybkości.
    Po naładowaniu :
    • Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT.


    2. Druid
    Startowe HP : 150
    • Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200.
    • Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG.
    • Ma kameleona do puki nie zmieni teamu.
    Po naładowaniu :
    • Czaruje ścianki. (Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)


    3. Paladyn
    Startowe HP : 130
    • Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)
    • Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 hp.(bind "klawisz" "paladyn")
    Po naładowaniu :
    • Dostaje magiczny pocisk. (Większa szansa na trafienie "Head Shoota")


    4. Zabójczyni
    Startowe HP : 140
    • Nie słychać jak chodzi.
    • Może zrobić 2 skoki.
    • Umie podłożyć 3 (Jedna 15 DMG+INT) miny rundę. (bind "klawisz" "kladzmine")
    • +30 do szybkości.
    Po naładowaniu :
    • Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń.


    5. Nekromanta
    Startowe HP : 110
    • Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych. (Naciśnij i przytrzymaj klawisz "E" przy zwłokach)
    • Za wskrzeszanie dostaje EXP'a
    • 25% szans na odrodzenie.
    • Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
    Po naładowaniu :


    6. Barbarzyńca
    Startowe HP : 120
    • Zabijając wroga dostajesz armor
    • Zabijając wroga odnowi ci się HP (30).
    • Zabijając wroga odnowi ci się magazynek.
    Po naładowaniu :
    • Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 7)


    7. Ninja
    Startowe HP : 170
    • Wysokie skoki.
    • Może używać tylko noża.
    • 10 noży do rzucania. (Klawisz "R" na nożu)
    • Dostaje 100 armora na początku rundy.
    • +40 do szybkości.
    • Zmniejszona widoczność z 255 do 13.
    Po naładowaniu :
    • Zwiększa szybkość.


    8. Amazonka
    Startowe HP : 140
    • Może postawić pułapki granaty (Zmiana trybu Granata PPM)
    • Posiada Kusze (Nóż i "R")
    • Dostaje co rundę Deagla.
    Po naładowaniu :
    • Granat HE.


    DEMONY:

    1. Andariel
    Startowe HP : 110
    • Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP.
    • Nie słychać jej kroków.
    • Ma 1 dodatkowy skok.
    • Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci.
    Po naładowaniu :
    • Dostaje Galil'a


    2. Duriel
    Startowe HP : 130
    • Posiada 3 rakiety (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2.
    • -10 do szybkości.
    • Gdy kucnie jest niewidzialny (50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni.


    3. Mefisto
    Startowe HP : 120
    • Odnawia mu się hp po zabiciu (15).
    • Nie słychać jego kroków.
    • Ma 3 skoki.
    • Ma wysokie skoki.
    • Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150


    4. Hefasto
    Startowe HP : 140
    • Dostaje co rundę Deagla + HE
    • Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata.
    Po naładowaniu :
    • Magiczny pancerz który odbija pociski. (Max 2)


    5. Diablo
    Startowe HP : 130
    • Może zrobić 2 skoki.
    • Nie słychać jego kroków.
    • 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
    • Dostaje co rundę Dualki (podwójne pistolety).
    • Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przyciskiem myszy)


    6. Baal
    Startowe HP : 120
    • Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP.
    • Dostaje co rundę Wolnego Shotgana (M3)
    • Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy.
    • + 40 do szybkości
    • Odporny na :Skrzydła


    7. Upadły
    Startowe HP : 123
    • +30dmg jak uderzy kogoś od tyłu
    • 1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo.
    • Nie działają na niego fleshe.
    • Gdy strzela w wroga z pistoletu to ma szanse ze wrogowi zacznie się trząść ekran.(20%)


    8. Imp
    Startowe HP : 110
    • Przy trafieniu przeciwnika ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż.
    • Na nożu może się teleportować. (NÓŻ + PPM)
    • Co rundę dostaje wszystkie granaty.


    POTWORY:

    1. Bazyliszek
    Startowe HP : 135
    • Dostaje o 4 mniej.
    • Odporny na :Cichy Kamień
    Po naładowaniu :
    • Dostaje Lustrzany Pocisk (Gdy przeciwnik trafi w Ciebie to pocisk odbije się i trafi w niego)(max 2)


    2. Cyklop
    Startowe HP : 135
    • Ma auto bunny hopa.
    • Dostaje co rundę AK47 i Deagla.


    3. Kraken ( Premium )
    Startowe HP : 127
    • Dostaje co rundę M4A1.
    Po naładowaniu :
    • Odnawia sobie 40 HP


    4. Minotaur
    Startowe HP : 130
    • Dostaje co rundę P90.
    • Nie słychać jak chodzi.
    • Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na rundę) (bind "klawisz" "błysk")
    • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund


    5. Krwiopijca
    Startowe HP : 140
    • Dostaje co rundę AWP.
    • 20% na natychmiastowe zabicie z AWP.
    • Cicho chodzi
    • +1 skok
    • Wysysa po 1 HP


    6. Tarantula
    Startowe HP : 115
    • Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina").
    Po naładowaniu :
    • Dostaje Granaty HE,SMOKE,2x FB + Deagla


    7. Lodowy Golem
    Startowe HP : 135
    • Dostaje co rundę Famasa.
    • Posiada błyskawice (Wyceluj w przeciwnika a zabierze mu około 50hp. Max 3 na rundę) (bind "klawisz" "błysk")
    • Za zabicie HS'em odnawia mu się 30 HP.
    Po naładowaniu :
    • Dostaje 2x FB


    8. Troll
    Startowe HP : 155
    • Dostaje co rundę Glocka.
    • Za zabicie odnawia mu się 50 HP.


    PREMIUM:

    1. Pająk
    Startowe HP : 145
    • Nie słychać jego kroków.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
    • Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
    • Posiada 2 dodatkowe skoki
    • Posiada line którą może przyczepić się do każdej ściany, a on jest po prostu przyciągany do jej końca.(bind "klawisz" "+lina").
    • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
    • Ma 2 rakiety na rundę. Użycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
    • Odporny na :
    Skrzydła
    Cichy Kamień
    Po naładowaniu :
    • Dostaje losowy item. (Max 3 na rundę)


    2. Kreator
    Startowe HP : 145
    • Nie słychać jego kroków.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
    • Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
    • Posiada 2 dodatkowe skoki
    • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
    • Znika od razu na nożu. (Widać go trochę bardziej niż ninje)
    • Odporny na :
    Skrzydła
    Cichy Kamień
    • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekundy
    • Dostaje losowy item. (Max 3 na rundę)


    3. Hannibal
    Startowe HP : 145
    • Nie słychać jego kroków.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
    • Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
    • Posiada 2 dodatkowe skoki
    • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
    • Ma 3 rakiety na rundę. Użycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
    • Posiada Kusze (Nóż i "r")
    Po naładowaniu :
    • Dostaje losowy item. (Max 3 na rundę)


    4. Strzyga
    Startowe HP : 165
    • Nie słychać jego kroków.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek.
    • Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP
    • Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika.
    • Posiada 2 dodatkowe skoki
    • Posiada regeneracje życia nawet gdy idzie na każdej broni + 20 HP co 10 sekund.
    • Ma 3 rakiety na rundę. Użycie (bind "klawisz" "rakieta") Rakiet można używać co 3 sekundy. DMG rakiety 50 + Inteligencja/2
    Po naładowaniu :
    • Dostaje losowy item. (Max 3 na rundę)
    Ostatnio edytowane przez Xewil ; 12-05-2012 o 16:03 Powód: Poprawki
    Prywatne Wiadomości
    * Wyślij jedną wiadomość. Gdy będę miał chwilę czasu to Ci odpiszę, nic nie da wysyłanie wielu kopii.

    Kontakt
    * Nie pisz do mnie "siema, jesteś? mam sprawę". Napisz konkretnie o co Ci chodzi.
    * Nie pisz po jednym wyrazie. Zastanów się co chcesz napisać i sformułuj zdanie.
    * Nie pisz do mnie w sprawie podania o Admina. Sprawdzam na bieżąco forum- zauważę Twoje podanie.


    Gadu-Gadu
    * Nie odpowiadam w sprawach banów, unbanów. Od tego jest forum.

Podobne wątki

  1. Opis klas Mega DiabloMod
    Przez Se[B]i2 w dziale Sprawy serwera
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-05-2012, 08:06
  2. Opis Klas.
    Przez Vementos w dziale Archiwum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-20-2012, 06:55
  3. Opis Klas Na Naszym Cod.MW
    Przez Ownedzik w dziale Sprawy serwera
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-16-2011, 16:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •